

دهه ی اول محرم 1432 هم تموم شد. به نظرم خوب استفاده کردم ، مخصوصا این چند روز آخر رو. تاسوعا و عاشورا را یا هیئت بودم یا اینکه نمایشگاه معنوی روضه رضوان 3. واسه همین مشغله ها هست که وبلاگ و تک تمپ رو نتونستم به روز کنم.
شب تاسوعا امسال را رفتم هیئت جواد مقدم! نظرم در مورد هیئت رو نگم بهتره! البته اگه اسمش رو بشه بذاریم هیئت! اوهوم...!
خب همین دیگه...! همین...!
گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟...
ما را در سایت گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 17:36