:: تولدم شد بی وفا،از تو نیومد خبری...

خرید بک لینک

امروز هفده سالم کامل شد. ساعت صبح امروز بدنیا اومدم،آره،از 8 صبح امروز دنیای تنهاییم ها شروع شد. با اینکه امروز تولدمه،با این که خیلی از دوستام بهم تبریک گفتن ولی چون اون بهم تبریک نگفته روزم شب نمیشه...

نه،باورم نمی شه که تو منو از یاد ببری
تولدم شد بی وفا،از تو نیومد خبری
چشمای من خشک شد به در،حالا کی بی وفاتره
بال و پرش دادم ولی دیگه واسم نمی پره

اولین نفری که بهم تبریک گفت "آرش نودینیان" بود. اول دی ماه به گوشی ام زنگ زد و تبریک گفت. واقعا هم خوشحال شدم.

امروز چه روزی بود! از ساعت 4:15 با گروه رفتیم بهشت زهرا. سکانس ابتدایی و انتهایی فیلم تابستان سرد رو تصویربرداری کردیم. روزه سختی بود.

درضمن فیلم سینمایی "آدمکش" هم در سینما پارس دیدم! واقعا فیلم قشنگی بود. یه فیلم در حد و اندازه کیفر حسن فتحی... همین!

گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟...

ما را در سایت گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 17:36

صفحه بندی