:: اندر خم یه کوچه ایم...!

خرید بک لینک
نسخه های ویرایش شده داستان تابستان سرد به دستم رسیده تا ایرادهاش رو برطرف کنم. 3 بار و توسط 3 نفر ویرایش شد. بار اول توسط خودم یه بار ایراد گیری کامل شد. بعدی توسط یکی از دوستانم "فرشید دلخواهی" اونایی که از زیر دستم در رفته بود هم برطرف شد و در مرحله آخر "خانم مریم برده بار" نویسنده رمان های سپیده و قلب یخی هم یکبار داستان رو ویرایش کرد تا دیگه و عمرا مشکلی وجود نداشته باشه...!

در دومین روز تصویربرداری تابستان سرد به امامزاده زید (ع) واقع در منطقه 18 تهران رفتیم. باید سه سکانس متفاوت ضبط می کردیم. سکانس اول رو که گرفتیم دو مامور با لباس اومدن و گفتن که وسایلمون رو باید جمع کنیم! تازه می خواستن که دوربین رو هم بگیرن که ندادیم! جالبه!

فعلا کار تصویربرداری را متوقف کردم تا از کلیه نهادهای دولتی و غیر دولتی مجوز رو بگیریم که دیگه بهونه دست کسی نباشه برای جلوگیری از تصویربرداری...!

با این اوضاع فکر نکنم فیلم به جشنواره پرسش مهر برسه و فقط داستان رو می تونم به این جشنواره ارسال کنم. پس فیلم هم باید بمونه برای جشنواره خوارزمی...! خدا بخیر کنه روزگار منو...!

گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟...

ما را در سایت گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 17:36

صفحه بندی