گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟

خرید بک لینک

به نام خدا

سلام و وقت بخیر

از امروز و تا مدت نامعلومی - بسته به سرنوشت - از طریق در خدمت شما عزیزان خواهم بود. پیشتر در وبلاگ دیگری با عنوان گرافیست روانی به اندازهی توان و سوادم یادداشت میگذاشتم و اینبار با عنوان شغلی متفاوتی تلاش در ایجاد این پایگاه اجتماعی دارم.

در سعی دارم تا علاوه بر ارائهی تجربههای شغلی - برای آن دسته از عزیزانی که شغلی مشابه من دارند - مطالبی شامل نظرات شخصی و گاهاً تخصصی در مورد علائق و مواردی - مثل سینما، تلویزیون، موسیقی، سیاست و ... - که پیگیری میکنم بنویسم.

البته تلاش میکنم از زیادهگویی پرهیز کنم و با تمرکز بر روی تجربههای شغلی سعی کنم تا برخی اشتباهات هزینهبر من را کسی تکرار نکند و یا اگر در بخشی موفق بودم مسیرش را بازگو کنم.

امیدوارم که شما هم حوصلهی این اضافهکاریها را داشته باشید و زود خسته نشوید.

الخیر فی ما وقع.

گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟...

ما را در سایت گرافیست روانی، مدرس ریاضی یا مدیر آموزشی؟ دنبال می‌کنید

برچسب: گرافیست,آموزشی؟, نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: سه شنبه 23 آبان 1396 ساعت: 17:36

صفحه بندی