
xa0xa0 دیروز بالاخره نسخه نهایی داستانم - تابستان سرد - چاپ شد.xa0xa0 قراره تو 2 تا جشنواره شرکت کنه ان شاءالله بعدش میگذارمش برای دانلود...!xa0xa0 این داستان واقعیـــــ استـــــ ...xa0xa0 "دیروز وقتی یک نسخه از داستان را به خانه بردم مادرم آن را گرفت و خوند! چند لحظه بعد صدام زد و گفت علی اشکم رو دراوردی! این چیه نوشتی؟! یکم شادتر!"xa0xa0 همینـــــــــــ ...! ...
ادامه مطلب